Przejdź do głównej zawartości

Upraszczanie wyrażeń algebraicznych. - klasa 6 (11.05.2020)

Temat: Upraszczanie wyrażeń algebraicznych

Wszyscy lubimy upraszczać sobie życie. Z tego powodu zamiast pisać skomplikowane wyrażenie

2x - 8 + 15x - 12x + 19 - x + 20 

zapiszemy

4x + 31

Skąd to wiadomo? Zajrzyjcie do bardzo ciekawego filmiku, który niedawno odkryłam. Jest tam super wytłumaczony temat i wiele przykładów. Nie zapomnij też o przeczytaniu notatki z lekcji.




Wykonaj zadania 1-9 ze stron 93-94 w ćwiczeniach. Rozwiązania wstawiam poniżej.






\

Komentarze

  1. Dominika W.6c

    OdpowiedzUsuń
  2. Amelia Szymańska 6c

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę pani ale ja nie mam ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednich tematach podawałam link do zeszytu ćwiczeń w wersji online. Proszę poszukać.

      Usuń
  4. Żenia 6a
    ja też nie mam ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  5. Artur Olszynka 6a

    OdpowiedzUsuń
  6. Łukasz Duda 6c

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tutaj wpisz komentarz