Przejdź do głównej zawartości

Wielkanocne powtórki - klasa 6 (08.04.2020)

Temat: Łamigłówki matematyczne

Uwaga! Zanim przejdziesz do realizacji tematu, napisz w komentarzu swoje imię i klasę. Będę wiedziała, że tu byłeś:) Możesz też zadawać mi tam pytania.

Witaj w świątecznym klimacie!

Dzisiaj ostatnia lekcja przed świętami. W związku z tym zapraszam Cię do świata łamigłówek matematycznych. Wcale nie będzie tak prosto. Jeżeli zdołasz przez nie przejść i chcesz podzielić się ze mną odpowiedziami, wyślij mi je na adres joanna.fir@wp.pl

Czeka ocena z aktywności z waga 1:)

Rebus 1
 Rebus 2
 Rebus 3
Łamigłówka 1
Jestem cztery razy starszy od mojej córki. Za 20 lat będę dwa razy starszy od mojej córki.
W jakim wieku jesteśmy teraz?

Łamigłówka 2
Jaka jest następna liczba poniższego szeregu?
4, 8, 15, 30, 37, 74, x

Łamigłówka 3
Gdy zegar wybija szóstą, ostatnie uderzenie zaczynamy słyszeć 5 sekund po szóstej.
Kiedy usłyszymy ostatnie uderzenie dwunastej?

Komentarze

Prześlij komentarz

Tutaj wpisz komentarz