Przejdź do głównej zawartości

Matematyczny maraton - dzień trzeci (25.06.2020)

Dzień dobry,

dzisiaj ostatni dzień maratonu. Mam nadzieję, że nie jesteście zmęczeni. Liczę, że taka forma matematycznych zadań przypadła Wam do gustu.

Link do ostatniego testu znajduje się TUTAJ

Powodzenia!

Nadszedł ten dzień,  kiedy już oficjalnie kończymy naukę. Myślę, że może trochę jesteście zmęczeni, może trochę rozkojarzeni nadchodzącymi wakacjami, ale na pewno jesteście super dzieciakami, które poradziły sobie w tej nowej sytuacji:) Jestem z Was dumna, jak samodzielnie pracowaliście! 

Mam nadzieję, że w nowym roku spotkamy się już "na żywo" i będziecie jeszcze co nieco pamiętać. Liczę na to:) Na pewno wrócicie do szkoły trochę wyżsi, trochę opaleni i pełni energii, czego Wam życzę. Pamiętajcie, aby wakacje spędzić bezpiecznie. Zwłaszcza jeśli chodzi o kąpieliska, bezpieczeństwo na drodze i na podwórku. Lepiej gdzieś się spóźnić, niż zrobić coś głupiego w pośpiechu.

Na koniec chciałam zachęcić Was do quizu (nie, nie taki standardowy z ułamków i innych trudnych rzeczy). Są to raczej ciekawostki z otaczającego nas świata. Sama dużo się z niego dowiedziałam. Prezentacja pochodzi ze strony mateduakcja.wodrpress.com

Link do quizu znajdziecie TUTAJ

Pozdrawiam słonecznie, 

Wasza Pani z matematyki:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Tutaj wpisz komentarz